Minnakelifim03 Doğumdan sonra olmuş heralde. Ikinci cocuk istiyoruz 9 10 aydır korunmasız olmasına rağmen gebe kalamadım. Polikistik over olup ta hamile olan var mı. Buna çözüm bulan oldu mu. Soğan suyu içmek gibi işe yarar mı
Mommyy70 Minnakelifim03 beeeen. İnofolic combi hapını kullandım birnevi folikasit bu. Saati saatine içmek gerekiyor . Sonrasında hamile kaldım kalmasaydim o ay tedaviye başlayacaktık. Sogansuyu iyi bir antibiyotik ama kimin yariyor kimin yaramiyor
2lokummannesiii Minnakelifim03 evet var ama çok şükür kendiliğinden oldu. Bazı kistlerde olmama riski oluyor. Mesela adeti etkiliyor bazı kişilerin hap ile adet oluyorlar onlar da daha riskli.
Minnakelifim03 Mommyy70 anladım teşekkür ederim bu ayda hamile kalmazsam kadın doğuma gidicem bakalım hayırlısı artik
Minnakelifim03 2lokummannesiii adet gününde değişiklik oluyordu her ay 8 gün 10 gün gecikiyordu bu ay gününde geldi. Bugun 2.gün amaa kasiklarim çok kötü ağrıyor
Mom7856 Minnakelifim03 Adaçayı içmeni öneririm adetin 1 gününden itibaren her gün 1 2 fincan içiyodum hem kanamayı da çoğaltıyor ilk gebeliğimde vardı ama hamileliğimde geçti mi geçmedi mi onu hatırlamıyorum şimdi yine hamileyim ve kistim de var biraz büyüktü gördüğüm kadarıyla hamilelikte mi oluştu yoksa önceden mi bilmiyorum onu Soğan kürünün de iyi geldiğini öğrendim ama onu da adet döneminde içmelisiniz Birde eğer doktora giderseniz doğum kontrol hapı verirler kist için ama onu kullanırken kesinlikle korunmalısın
extraordinarymom Mom7856 polikistik over kist değil. Adından dolayı öyle çağrışım yapıyor ama büyüyüp patlayamamış yumurtalar yumurtalıkta kalıyor. Düzensiz yumurtlama rahatsızlığı gibi bişey yani.
extraordinarymom Minnakelifim03 3 yıl korunmasız ilişki hamile kalamadım. Sonrasında klomen hapıyla hamile kaldım.
pilavustutavuk Ben kendimi bildim bileli pcos ’im. İlk gebeliğimde bende 8 ay uğraştım. Tam doktora gidecektim ki hamile kaldim İkinciye ise adet olmama rağmen sürpriz bir şekilde hamile kaldim.. öyle sürpriz oldu ki, 4 aylikken öğrendim hamile olduğumu 😄
Dggggggggg Bende pko vardı ama doktorum sadece ultrasonda görüntüsü var hormonlarında sıkıntı yok dedi kendiliğmden hamile kaldım
prensannesi5 Minnakelifim03 aynısını bende yaşıyorum olmuyor bir türlü ilaçta içmek istemiyorum 🤷♀️ Doğal yollarla hamile kalmak istiyorum
2lokummannesiii Minnakelifim03 yok ondan bahsetmiyorum düzensizlikten ziyade hiç olmayanlar oluyor pkodan dolayı onu diyorum