Efeninannesi12 2.5 aylık be eğim var 3.5 kilo doğdu şimdi 6400 son 3 haftadır hep aynı kiloda almadı hiç ilk başta mama meme gidiyoduk sağıp verıyodum sonra direk emzirmeye geçtim sadece emziriyorm ama çok sık emiyo emzik gibi kullanıyo annem o emiyo gibi yapıyodur hatta gazıda artar tükürük yutuypdur dıo zaten her emdiğinde midesine gitse kilo alırdı çünkü saatlerce emiyo beni mama verıyım dedim biberonda almıyo iki saattir biberon vermeye çalısıyorm almıyo napcam kızlar akıl verin :(
[silindi] Efeninannesi12 kaşıkla vermeyi denediniz mi ya da kaşık şeklinde biberonlar var sıkıp kullanılıyo alıp onlarla bi deneyin isterseniz bütçeniz uygunsa Allah yardımcınız olur inşallah