Sadece bizim de boyle ama geciyo bu bi donem cumlesini duymak istiyorum..gercekten cok yprandm,kardesime geldim kuzenyle oyansin biraz bendn uzaklassn dye ama yok olmuo,tuvalete gtsem kapi onunde cikana kadr cirlayarak agliyor.İlgisini dagitmak icin herseyi yapiyoruz,bana yeteri kdr doysun dye tum gun uyuyana kdr onunla oynuyorm,nasil geccek bu asiri baglanma?var mi yasayan??