Bu sorudan bağımsız ama ben yakın zamana kadar aptamil kullanıyordum smaya geçtik başta kabız yapar dediler . Ilk birkac gun yaptı sonra düzeldi fakat yaklaşık 2 haftadır bir kaka problemimiz var mamadan dolayı devamlı kabız oluşur mu? Ilk defa böyle bir problem yaşıyoruz kizim 13.5 aylik.