Minnokkunannesi ferrum kan ilacını yazdı doktor onu kullanıyorum sorun görmedim. :/ rota aşısını yaptırdım ben,kendim araştırdım kendim karar verdim, her şeyi doktora sorunca kafa karıştırıyorlar. Biraz kendi mantığımıza göre hareket etmemiz lazım diye düşünüyorum. Doktorlar bile kendi arasında çelişiyor çünkü. Biri öyle diyo biri böyle. Bunların aldığı, gördüğü dersler aynı değil mi ya şaşırıyorum farklı farklı yorum yapıyor hepsi. O yüzden az biraz kendi mantığımla iş yapıyorum ben