Bende şu yazıya göre aşıdan mı acaba diyordum “Kızamık aşısından sonra hafif yan etkiler görülebilir. Aşıdan 5-12 gün sonra, olguların %5-15′inde 39 0C’yi geçen ve bir iki gün süren ateş ve %5′inde ise bir iki gün süren döküntü saptanmıştır. ”
tam da buradaki gibi 1 hafta sonra 2-3 günlük ateş oldu ve şimdi de döküntüler başladı çünkü