Elaylama benimki de itmiyor emdikçe emiyor ve sonra kusuyor. Bana hastanede hemşire ve doktorlar versirtmedi sonra da almadı yeni yeni alıyor ama maalesef gün içerisinde en gazla 10 dk. almadığım emzik kalmadı philips avent anne göğüs ucu olandan tutta weebaby kadar... şimdi nuk marka aldım daha gelmedi bakalım ondan ümitliyim... 🤗