Tuanamam hayir canim kazanilmiş bi hakkini geri alamazlar. 3 ay yatiriyorlar, ptt ye mi yatiyor istersen e devletten iban belirtip maaş kartin varsa oraya gelmesini saglayabilirsin hem boylelikle para mi geri cekebilirler mi diye aklinda kalmaz. Ben iban paylasmistim oraya yatiyordu sonra atmden cekiyordum malum korona donemi pttyle kim ugrasicak