Birkullanici ben aldım gayet güzel de ortasında bul-tak kısmı var oradaki parçaların kenarları biraz sivri yani törpülenmemiş gibi o yüzden alacaklar dikkat etmeli.Bir de bebeğim biraz eğilmek zorunda kalıyor çok yüksek değil.Onun dışında güzel oyalıyor.Bebeğim 8 aylık olacak ilgisini çekti.