Merhaba anneler. Bende beslenme saatleri ve aralıkları oturmadı galibaa.. Yanlışım varsa ya da tavsiyeniz bilmek isterim 😍 oğluşum genelde 7 ye doğru uyanıyor. Eğer yakın saatte emzirmediysem karnını doyuruyorum. Sonra 3 saat sonra ilk uykumuz oluyor. Kalkınca yine emziriyorum ve bir saat kadar sonra yogurt veriyorum. Sonra ikinci uykuya geçmeden emmek isterse emiyor. Uyanınca da teklif ediyorum emmek isterse emiyor. Akşama da sebzeli ve meyvelei karışık bir şeyler hazırlıyorum ya da çorba ama çokk az yiyor 1 2 `` kaşık falan anca yiyor. Tekrar emip yatıyoruz. Bizim dişlerimiz çıkıyor geceleri çok uyanıyor bende dalması için her seferinde emziriyorum. Yoğurdu çok seviyor. Ama başka bişeyi yemek istemiyor. Meyveleri bile yoğurtla yiyor. Neyi yanlış yapıyorum acaba ya da nr yapmalıyım fikri olan var mı.