Merhaba, bebeklerim 5 aylık. Doğduklarından beri Sleepy kullanıyordum ama kakayı çok taşırdığı ve her bedeninde lastik izi sorunu yaşadığım için değiştirdim Premium Care aldım. Sleepyden sonra baya ince geldi bu bez ve arka kısmında emici pamuk yüzey çok az. Sleepyde bezin bitimine kadar pamuklu emici yüzey vardı premiumda arkada az ön kısımda daha çok var. Neden acaba? Bezleri de çok uyguna aldım hatalı üretim falan olabilir mi?🤷🏼♀️