Kizlar bebeğim 2.5 aylık isim oldugunda bırakmak için yada bi kac aya ise başlıyorum bu yüzden süt biriktirmeye başladım gece 1 2 defa uyandığında tek göğüsten besliyorum sabah digerini sagıyorum 80 ml falan çıkıyor ben bunu alt dolaba koysam gün içinde sağıp birlestirsem sonra paketleyip buzluğa atsam olur mu birde kaç ml paketlesem iyi olur