HandeSs neredeyse herşeyi internetten söylüyorum. Market alışverişlerini dd internetten yapıyorum. Meyze sebze alacaksam manav kullanıyorum. Tabi arada markete girmek zorunda kalıyorum ama kısa zaman geçiriyorum. Kıyafet alışverişi için hiç mağazaya girmedim daha. Hamileliğimin son döneminde patladı oandemi, o günden beri alışveriş yapmıuprum dışarda😞 ama bebeğimle dışarı çıkıypruz elbette. Orman ve sahil yürüşleri, doğa aktiviteleri yapıyoruz.