Yalnız olmadığımı görünce sevindim:( 55 günlük kizim gaz sancisi yavruma bir rahat vermiyor. Biogaia ve sabsimplex kullaniyoruz ama yok onlarda kafi değil:( gece 1 ile sabah 6 arasi hep ayni haller kiyamiyorum da:( sanki hic geçmeyecek gibi geliyor bana. Insan gerçekten yipraniyor rabbim sabirlar versin. Saglikli olsunlarda.