Araseymen Kızlar bugün aşımızı olduk ama hepsini bacaktan yaptılar burda kimi 2 bacak 1 kol diyordu hangisi doğru anlamadım şimdi kafam karıştı. Boyu 80 cm 11 kilo 500 gram bıngıldak kapanmış d vitamini vermeye gerek yok dedi sizde durumlar nasıl?
Dmt-01 Araseymen üç tane mi yapıldı peki aşı bizede iki bacak bir koldan yapılmıştı biz birazcık minyonuz 72 cm 9 kilo kızım anasına çekmiş🥰bıngıldağıda tam kapanmamış bir ay daha devit ver demişti
Araseymen Dmt-01 teşekkür ederim cevap için benim oğlum var erkek bebekler biraz önde gidiyor ondan sanırım sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil 🥰
Dmt-01 Araseymen aynen arkadaşımında oğlu var iki hafta büyük kızımdan o daha uzun ve kilosu daha fazla ama persentile göre ortalama değerlerde ikiside yani sağlıklı olsunlarda hiç önemli değil gerisi