Elifesma Arkadaşlar kızım emmeye başladıgında 1 saat sürüyo ve öyle uyuyo eğer çıkartırsam memeyi ağzında uyumuyo 5.aydayız gögüslerim yara olacak artık varmı önerisi olan
Efeninannesi12 Elifesma bizde 2.5 aylığız aynı durumdayız saatlerce emiyo ama kilo alımı durdu demekki emmiyor beni çok sık emzirmek sağlıklı değilmiş
Elfidam Elifesma az once gordugum bi postta da bu aylarda bebislerin istahsiz oldugundan yakinmislardi. Bu bebekler bi acayip arkadas ! Benm kizimda 4,5aylik eskisi Gibi istahi yok mesela cok uzuluyorum emmiyo diye ustelik uykuLari da berbat
Suespodu Elifesma Bizim sağlık ocağındaki ebemiz bir göğsün 9dkda boşaldığını söylemişti. Saatlerce emzirmenin anlamsız bebeğin ilk 9 dakikada doyduğunu söylüyor 🤔
Eliztosum_ Elifesma bizde 27 günlüguz bazen 1 buçuk saati bile buluyo. Bazende 20 30 dk 🤷♀️ Çözemiyorum 🤔
Mmbd Eliztosum_ béni ilk bi hafta 3 saate ciktigi oluodu emdikten 15 dk sonra mêmyi cekip emzik veriorm rahat ettim yoksa butun gun yapisiktik
Elifesma Yok emzik emse evde ki emziklerin haddi hesabı yok ama emmiyo elinde oyuncak gibi oynuyo emzikle ağzına mumkun değil almıyo
Mnkturta Elifesma Doyduğuna emin misin canım? Bende öyleydim mama takviyesi yapınca gördüm ki doymuyormuş. Çünkü iki göğsünü de 15-20 dk toplamda 40 dakika da yeterince emmesi gerekiyormuş fazlası oyalanma :)