Adetten bir kaç gün önce gebelik testi negatif çıkıp . Adet geciktikten sonra yapınca pozitif çıkan varmı. Ben 6 gün kala yaptım çünkü sık idrara çıkma. Akıntı. Arada mide bulantısı kasik ve alt karin agrilari. Ama negatif cıktı. Adetim gecerse tektat yapicam. Basina gelen varmı