Merhabalar bebeği korona olan anneler ilk belirtileri neydi nasıl bi süreç geçirdiniz hapşırık öksürük ateş neler vardı bizleri aydınlatır mısınız? Bebeğim 6 aylık diş dönemindeyiz bu gün 38 derece ateş gördüm ah bu hastalık yüzünden Panik atak oldum atık 🥺 hafif hapşırık ve öksürüğümüz var. Herkese çok geçmiş olsun 🙏🏼