Ygz92 Sma ve similac kullandim bebeğime. Şimdi mamamız bitti yenisini alacağız ama hangisini almalıyım ya da başka bi marka önerisi olan var mı?
AnneBali_ Ygz92 bebelac gold ne gaz yapti ne kabiz kilo alımı da çok güzel oğlumun bi ara hipp verdim yuzu ve her yeri kızardı aptamil desen kasik maması dahi çocuğu ishal yaptı ben başından beri bebelac gold veriyorum ogluma
Aryamomm Ygz92 içerik acısından iyi. kabız gaz yapmadı anne sütüne de yakın. O yuzden bebelac memnunum
Linamommg AnneBali_ bizde oyle hıpp maf ettı kabızlık gaz maf oldu bebelag gold kaka sorununu yendı rahat cıkıyor ama ıkınması hala var sızde durum nedır pekı yanı kac defa kaka ya cıkıyor ve ıkınma vrmıdır
AnneBali_ Linamommg İkinma doğduğundan beri var şuan ek gıdaya da geçtiğimiz için mamayi geceleri alıyoruz
ArasMom_34 Ygz92 her mama bebeğe göre değişiyor canım bizede hipp combiotic iyi geldi gaz falan yapmadı
Karakas Ygz92 holle organik mama 6aydir kullanıyorum doktorum tavsiye etti bize çok memnunum biraz fiyat olarak yüksek ama tavsiye ederim 🥰
Vanilya Ygz92 Bebelac gold kullanıyoruz tüm mamaları denedim bunu yedi sadece. İçerik olarak Tr’de bulabileceğiniz en temiz anne sütüne yakın mama enfamil dedi doktor. Ondan sonra Hip combıotıc ve golden goat dedi.