Ebrareylulll Kızlar ark bebeği anne sütü almıyor diye evde kendi mama yapıyormus devam sütü alcak durumları yokmuş onun için yapacak bsjj yok dedi bu normal mi hiç bir seyde olmamış bebeğine 1 yaşına kadar verilmez diye biliyorum ben ama
Mirac_21032019 Ebrareylulll tabiki zorlar inek susu bebegi sindirmesi zor olur gaz yapar.Ama ne yapsin iste caresizlik demek emmiyosa alamiyosa mama yapacagi bisi yok.
Alpkk Ebrareylulll canım kalici bisey olmaz zaten alerjisi varsa bisey olur tepki verir yoksa bünyesi alışır inek sütüne bizler de hep öyle o şekil büyümüşüz ama biz riske atmamak için vermiyoruz 1 yaşına kadar aynı şekilde balı da ama bizlere bal pekmez de veriyorlarmış küçükken 😂
as_cn Mirac_21032019 evet degil mii 😔 Allah yardım etsin cidden bir mama 90 100 den asagi degil. Gerçi annemler de bizi öyle büyütmüş gaz felan bilmezdik inek sütüne cici bebeyi katar katar verirdik diyoor 😄
Mirac_21032019 as_cn oyle tabi muhallebi pirinc unu buyumusuz biseyimizmi eksik olmus.Simdi cok inceleniyoruz herseye.
Merveunal Arkadaşlar inek sütüne ne zaman başlanmalı sizce benim oglum da mama içiyor 8 aylık 1 yaşını bekliyorum inek sütü için 1 yaş uygun mu sizce verilir mi
as_cn Merveunal 1 yaştan sonra tavsiye ediliyor bencee dogrusunu yapiyorsunuuz. Alerjik bir ürün çünkü süt.
Deletedmom0099 ay bizim bi tanıdıkta 3 çocuğunu öyle büyütmüş hiç emzirmemiş. önce inek sütüyle suyu karıştırıyomuş. 3 aydan sonra da cici bebe atıyomus icine
Hakaninannesi Ebrareylulll napsın bi kutu mama olmuş 100 lira bebek anne sütüyle doymuyorsa aç aç çocuk durur mu? Çok üzüldüm inşallah tez vakitte durumları düzelir.anne sütü 1 yaşa kadar vermiyoruz tabi de şartlar işte.
eylullbilginn Mirac_21032019 ben de çok araştırıp öyle veriyorum ve sanki bazen sakınan göze çöp batıyor gibime geliyor. Çok pimpirikleniyorum. Ben 9 aya kadar anne sütü içmişim sonra annem süt cicibebe muhallebi yapmış eşim 5. Ayda emmeyi bırakmış kayınvalidem anlatır buğday unu yulaf unu kavurur suyla sütle karıştırıp mama yapardım öyle büyüdü diyor çok şükür bir yerimizde de bir şey yok yani. Ama şimdi en iyi tabak en iyi mama en yararlı ek gıda diye Google geçmişim dolu. 🤷🏻♀️
Mirac_21032019 eylullbilginn Aslinda bu durum birazda bulundugumuz zamanla alakali sanirim.Hersey hormonlu hersey katkili eskiden oylemiydi.Bizler şansli cocuklardik bence.Şimdi hersey kanserojen iceriyo bizlerde ister istemez incelenip pirpirikleniyoruz🤷♀️
xrtalafx Ebrareylulll valla canım benim kız kardeşim doğduğunda durumumuz yoktu annemde süt verdi 11 yaşında şuan zaten zararlı demiyo doktorlar sindirimi zor diye söyleniyor
Papatyabeyazi Bende similac alimentum mama var yaklaşık 10 kutu kadar eğer arkadaşınız vermek isterse gönderebilirim
Papatyabeyazi Bebek erkekse eğer oğlumun 3-6 arası bir sürü kıyafeti montu var en fazla 2 bilemediniz 3 kez giydirmişimdir, kaldırmıştım hep hiçbir lekesi dahi yok isterse onları da gönderebilirim