Uyku konusunda problemimi hala çözebilmiş değilim. Bebeğimin uykusu çok hafif. Uyurken hep sıçrar ya ayaklarını oynatır ya ses duyarsa uyanır çok hafif yani. Ve kucağımda uyutuyorum yatağına koyunca uyanıyor.(gaz problemimiz pek yok) Sallamayla uyumuyor uyusa da hemen uyanıyor. Çok yoruldum artık uzanıp kendi başıma uyumak nasıl bir histi unuttum. Ya bebeğime sarılarak uyuyorum ya da göğsümde tutarak.. daha doğrusu o benimle bu şekilde uyuyor 😢 siz nasıl uyutuyorsunuz bana yardımcı olur musunuz? Ve hal böyle olunca da 1,5 saatte bir kalkıyor 😕