Mrb arkadaşlar benim kızım 37+6günlükken doğdu sezeryan ile. 2 ay tek anne sutu aldi ondan sonra mamaya gectik artik icmedi anne sütünü. Doğum kilosu 3 kiloydu. Şuan 4 ay 15 günlük kilosu 5.300 . Kilosu düşük mu sizce kızıma baktığımda ufacık bisey gözüküyor. Bude kizimla aylarda olanlar akşam bebeklerine kaç cc süt veriyor