Eliffffffffffff Hayır üç kez bastırdılar o da öyle bir bastırma değil zaten. Bu bastırma konusu yanlış biliniyor, o bastırma karnınıza abanıp kanı çıkartmak için değil hafifçe bastırıp kanama az mı çok mu ne durumda onu kontrol etmek için yapılıyor. Bastırmayla bir alakası yok yani