Abra07 Eğer anne karnındaki tek arterden bahsediyorsa onu biliyorum ama başka arterden bahsediyorsa bilemicem,anne karnındayken plesentadan bebeğe giden 3damar var yani 3arter bu 2arterden hem besleniyor hemde oksijenini sağlıyor ama tek olunca zorlanıyor bebekte bi hasar bırakıyor bazı bebeklerde hafif hasarlar bırakırken bazılarında daha ağırlarını bırakıyor,mesela en yakın arkadaşımla beraber hep kontrolllerimize giderdik onun bebeğinde tek umblikal arter vardı diye bebeği doğduğu zaman bi böbreğinde fazla büyüme oldu ama çok şükür şuan iyi böbrek daha fazla büyümedi,inşallah sizinde çok büyük bi sıkıntı değildir Rabbim evlatlarımıza sağlıklı uzun ömürler versin bize bağışlasın inşallah 🙏🏻