Bissa doktorlarında kendi içinde ayrılıyor olması en can sıkıcı nokta bencede. Ama sürekli takibinizi yapan doktor ise güvenin derim. Sonuçta bebeğinizi en iyi bilenlerden biri o. Biz sağlık ocağında aşıdan sonra verdikleri vegaferonu doktorumuzun söylemi ile kullanmaya başladık, sonra 6.ayda doktorumuza bir kaç durumdan bahsedince ocean verdi onu kullanıyoruz. 8 ay 13 günlüğüz. 9.ayda test yapılacak ve değerlerine bakılacak. Ondan sonra devam edilecek mi bakalım.