Hidra Merhaba Ay hepatitt b aşısı olduk bugün. Yavru dünden şu ana kadar hiç uyumadı. Memeyle kavga ede ede iki memeyi de bitirdi en son fışkırtarak kustu. Odada gezdirerek uykuya geçiriyorum yatağına koyduğum anda ağlayarak kalkıyor. Ben ki günde üç saat uyudum böyle olacagini bilseydim yardım alırdım. Bu uykusuzluk ve ağlama ne kadar sürecek böyle , yaşadınız mı bu durumu . Ateş yok
BademsMam Hidra hepatit B en korkulmayacak aşı diyebilirim. Yan etkisi falan hiç bişeyi yok ve çok hafif. Aşıdan kaynaklı değil bence. 2 aylık aşısı falan ağır gelse neyse dicem. Ama hepatit B ağır gelmez
Epifenomen-gkc Hidra benim kızım da 1. Ay aşısından sonra çok huysuzluk yaptı. 2 gün sürdü. Doktora ağrısı var diye mi sormuştum. Hayır bu aşı Ağrı yapmaz bazı bebekler Narin diyor etkilenebilir sabırlı olun demişti 3. gün hiçbir şey kalmadı
yildiz7 Hidra bu çok hafif bir aşı ateş ağrı kusma vs yapmaz ama birazcık narin ve nazlı bir bebiş sanırım ,siz yinede doktorunuz calpol vermiştir diye düşünüyorum çok az icirin sonuçta ağrısı varsa da rahatlar bebiş en geç 2gun sonra düzelir canım
Gokceninannesiiyim Hidra yerinde olsam agrı kesici verirdim doktor bilmiş ki yazmış zaten. Oda rahatlar sende uyurdunuz biraz
Dmtylz Canım benimkide benzer oldu uyumadı etmedi vs parol vermiştim kendine gelmişti. Bi doktoruna sor istersen
Hidra Dmtylz doktoruma biraz önce sorabildim, bunlar normal heoatitten değil dedi. Ben de ilk çocuğum olduğu için ne ne zaman verilmeli bilemedim
Hidra yildiz7 bu yaşadıklarımız ağrı o zaman. Bana ateşi çıkarsa yarım kasij calpol ver demisti, calpol ağrıyı de kesen bir ilaç olmalı değil mi
Hidra Gokceninannesiiyim bebeğim bir aylık, ateş olmadan da kullanıyor musunuz bu ilacı, bir de yarım kaşık mi
Gokceninannesiiyim Hidra açıkcası bir aylık iken kullanmadım ama 2.ay aşısında kullandım diye hatırlıyorum. Bir çay kaşıgı verebilirsin. Bebegin de bu durumdan rahatsız kendini onun yerine koy başın ağrısa hemen agrı kesici içersin