Ertugrulunannesii Sleepy kullanıyorum ama artık gına geldi sızdırıyor bebek bezini değiştirmek istiyorum sizler ne kullanıyorsunuz memnun musunuz
Zeynep1453 Ertugrulunannesii molfix ten memnunum canm küçülünce bez sızıyo onun haricinde ayı kilosu tutarsa mükemmel fiyat da uygun
Ecibebi Ertugrulunannesii prima bebegime alerji yaptigi icin komiliye gectk 2 ay once. Cok memnunum ne sizdirma ne islaklik ne pisik cok sukur 🙏🏻 Fiyatida cok uygun.
Minnakkuzum Sızdırma sadece bez kaynaklı olmayabilir. Erkek bebeklerde pipide bir yöne doğru eğrilik varsa o taraf daha fazla ıslanıp öyle taşıyor olabilir.
Ertugrulunannesii Minnakkuzum evet erkek bebek bezlerden en kadar dikkat edersem edeyim yine de sızıyor bazen
Mel-sin Sleepy külot bez kullanıyorum çok memnunum. Sızdırma olmuyor bizde. Bez numarasını 1 numara buyuturseniz sorun kalmayacaktır
Joipt Ertugrulunannesii kakayı mı sızdırıyor çişi mi? Kakayı sızdırıyorsa prima premium care güzel,canbebe ve molfix de kullanıyorum bunlar çişte iyi ama kakayı komple öne arkaya yayıyor
Pksyhnf Ertugrulunannesii sleepy ben de kullandım ilk doğduğunda ama çok fazla sızdırdı.. A101in bezini kullanıyorm ve gayet memnunum kolay kolay sızdırmıyor, pişik de olmadı çok şükür.. Fiyatı da uygun ve iki üç paket aldığınızda indirim de yapılıyor :)
Sevde123 Ertugrulunannesii prima ile neredeyse aynı fiyat civilde indirimdeydi 3 paket aldım 24 lü 17 liraydı
EceSultan Ertugrulunannesii prima kullanıyorum oğlum beş buçuk aylık gece yatarken takıyorum bezini sabaha kadar duruyor hiçte sızdırma yapmıyor. En iyisi prima bence
Ravzam_21 Ertugrulunannesii molfix der susarım harika bir bez Kızım 1 yaşında doğduğundan beri kullanıyorum bugüne kadar hiç çiş sızdırmadı kaka da ishal olursa ve bez dolmuşsa nadiren sızdırıyor 10 da 1 bile değil yani tavsiye ederim