Arkadaşlar oğlum 1 yasında. 2 haftadır dq yürüyor şükür ama gözlemlerime göre sanırı yürümeye başladıktan sonra gece tabiri caizse 50 kere uyanıyor hep mızıklıyor. Gözler kapalı uyanıyor ağlıyor beşikte sürekli dönmece tatsız uykuları yani. E haliyle bende hiç uyumuyorum kesik kesik 5 dk. Eşim evden çalışıyor sabah bırakıp kestiriyorum ayakta sallanır oldum. Neden sizce acaba yoruluyor mu ve ben ne yapabilirim fikir verin nolur?