sibell06 gazı vardır emzirdikten sonra cıkartın gazını canım. altı ıslaksa kaka yoksa ya da pişik veya bi etiket olur bi yerinse onlara da dikkat et ediyosundur da ben yine de yazayım. Gazdır büyk ihtimalle. Annem yanımdan ayrılırken demişti eğer karnı tok, altı temiz, gazı yoksa uyur gider diye. Masaj yap videolar var youtube ben Bebeğime cok yapıyordum. Allah yardımcın olsun bunlar geliyor aklıma. acır gibi aglıyorsa belki bi yeri de agdıyor olabilir. gaz da ayaklarını kendine doğru çeker karnına doğru çeker acıdığı için.