OrenBayan Busetemel daha bugün test yaptm negatif çıktı.bi 10 gündür falan yok bakalım ne zaman gelecek
Busetemel Tuba peki belirti var mıydı hiç ben psikolojik sanki böyle hamile gibi hissediyorum ilk hamileliğimde geçen sene bugünlerde öğrendim ve hiç belirtim yoktu olmadı da adet gecikmesi dışında
Mervemrah72 Bebeğim. 6 buçuk aylık korkma. Bende senin gibiyim korkudan aaklim çıkıyordu 9 gün gecikti test yaptım negatif çıktı emzirme döneminde normalmiş canom
Busetemel Mervemrah72 ya sanki hamileymişim gibi hissediyorum bide yarın test alıcak eşim ama içim içimi yedi valla umarım değilimdir hiç hazır değilim şu an 🙁
Asell2608 Busetemel testte kaçgünlük geçikmede doğru çıkıyo ki benimde 7 gün oldu emziriyorm da ve çok korkuyorum test alsam çıkarmı
Mervemrah72 Busetemel valla ben. Adet söktürücü tarlusal kullandım dayanadim artık ve sonunda adet oldum 😁😁😁
Tuba Busetemel hayır belirti yoktu sürekli adet olacakmışım gibiydim ama bi türlü olamıyordum. adet oldum ve 1 ay sonra da hamile kaldım. hamile kaldığımda da belirtim yoktu 😏
Asell2608 Busetemel aynı ben bende geçen sene bu zamanlar öğrenmiştim hatta acaba mı diyodum ama olsa hissederdim bi belirti olurdu heralde diyordum hiçbişi hissetmiyordım 🤣