Sedaaay Kızlar bebeğim 40+3le 2830kilo 48cm doğdu 2-3hafta gerilik vardı gelişiminde bir problem olmadı gayet sağlıklıydı sarılıkta olmadı şükür bugün tartıldık ve boyu ölçüldü bebeğim şu an 4000kilo ve 52 cnm iyi mi sizce ? 1ay 6günlüğüz
ayis Sedaaay Bence iyi çok zayıf değil ayına göre Benimkide 4.400 falandı o da bezi ve kıyafetleride dahil..
Sedaaay busrasahinn genelde anne sütü mama da çok nadir oda çok emerse gün içinde sütüm yetmeyecek gibi olursa yada artık yorulursam emzirmekten bir kere veririm 😋