Superisiii bebeğim 3 ay 1 günlük 3 saatte bir 120 cc mama veriyorum Aptamil kullanıyoruz bir ara sma kullandık 1 hafta bebeğim mahvoldu gaz sancısı,3 gün kabızlık,kakasında renk değişikliği,kusma hepsini yaşattı bize 🙁hemen aptamile döndük memnunuz 👍