sevdeebyztt 2 ay 15 gunluk bir bebegim var.atak haftalari disinda cok uysal bir bebek.Gaz sorununu aci ve gazli yiyecekler yemiyerek rezene içerek gideriyorum.gunde 15 saate yakin uyuyor.geceleri en gec 1 de yatiyor bazen 2 saatte bazen 4 saatte bir kalkip emiyor.Bu ayda fark ettigim en buyuk degisiklik bol bol gülücük saçması oldu. Birde iyice hareketlendi artik.ozellikle benim sesimi duydugunda ellerini kollari hic durmuyor.son gunlerde de emerken birakip etrafi izleyip tekrar emiyor.
Ah şu atak haftalari olmasa. En son ataktan sonra bunlar oldu. En sevmedigim sey ise en ufak birseye mesela açıktı cir cir agliyor yada alti kirlendi o ses ondan cikmiyor sanki.
Yaptığım etkinlik ise:zeka kartlari var onlara guzel eğleniyor sonra cingiragi var ona bayiliyor sesini duyunca gulmeye basliyor.Odasinda donence ile 30 dk ya yakin vakit geciriyor.Birde Oyun halısı aldim daha yeni onu seveceginede eminim.Simdilik gozlemleduklerim bunlar canim.Insallah hepsi saglicakla büyürler.