Asell2608 iyi cnm sevindim düşmesine çok süresi geçmemiş demek ki ama bize dr 1 ay kullanın demişti ama zaten çok ateşi yokmuş bebisin bizde verdiğimizde düşer gibi olup bı daha çıkıyordu meğer şurup fayda etmiyormus inşallah tekrar çıkmaz cnm ateşi cikarsada surupu değiştir derim 🌸