Dayım iş kazası geçirince apar topar memlekete gittik hastaneye gitmemiz gerekiyordu kaynanamda bebeğe ben bakarım gidip gelin dedi neyse verdik 5 dk sonra telefon geldi hastaneden durmuyor bebek gelin diye neyse eve gittim bir de demesin mi kulağının ağrıdığını düşündüm hızlı hızlı üfledim içine diye allahım sinir oldum bir şey diyemedim şaşkınlığımdan neyse şimdi bebeğim sürekli kulağını tutarak ağlıyor çok sinirliyim eşime de dedim annen böyle yapmış diye niye yapsın falan dedi onunlada tartıştık allahım iyi ki uzakta oturuyorum yoksa kafayı yerdim kulağa nefesini vermek nedir ya ? Bir de kaynanam yeni kovid 19 geçirdi daha dikkat et diye tembihlemiştim hep of bir şey olmuşmudur 😞😞