Kızlar bebeğim 6 ay 14 günlük ek gıdaya geçtik ama bebeğim biberonla su içmiyor. Ve gece doymadigini düşünüyorum çok sık kalkıyor ve uzun uzun emiyor göğsümü bu yüzden geceama vermek istiyorum denedim ama asla kabul etmiyor ne yapicam kızlar ben nasıl alistiricam biberona mamaya suya 🤦♀️🤷🤷