Sdt91 ben 1 ay önce doğum yaptım benimde zor bi doğumdu makata kadar dikişim vardı. Pansumanımı annem yapıyordu çok iyi bakıyorduk ama makat tarafında 1 dikişim açılıp iltihap olmuştu orası yanıyordu iğne batar gibi oluyordu bazen. Pansuman yaparken çok sızlıyordu anlıyordum bişey olduğunu. Doktorum ekstra krem antibiyotik hap ve oturma banyosu yazmıştı sizde şüpheleniyorsanız doktorunuza danışın ihmale gelmez