Asafikra41 Benim bebeğim 2 aylık ,yaklaşık 4 haftadır iki bacagıda ayaktan baldırlarına kadar alçıda kalça testi yaptıramadım aslında yapılırmı onuda bilmiyorum yaptırmam gerekiyor yoksa büyüdükçe daha çok sorun olucak sizce yapılabilirmi? Başından geçen varmı
Dorukdamla Asafikra41 pek bilgim yok bu konuda ama şahsen götürürdüm hastahaneye birde neden alçıya alındı kalça ultrason da mi sorun çıktı diye alindi
Mommy0609 Asafikra41 2 aylık kontrol için doktora götürdüğünüzde o usgye yönlendiriyor zaten orda çocuğu sağına ve soluna yatırıp kalçaya bakıyolar çok kısa bi işlem dize kadar olan kısım alçıdaysa yaptırabilirsiniz bence
Dorukdamla Asafikra41 ilk hamilelikte oluyor denilmişti bizimde sol tarafta sıkıntı çıkmıştı ama çok şükür düzeldi Rabbim evladinizla şifa versin tez zamanda düzelir insallah⚘⚘⚘
Mommy0609 Perisi 45.günden sonra yapılıyormuş kalça usg biz 2.ay kontrolüne gittiğimizde yaptırdık göz muayenesi ile birlikte
Perisi Mommy0609 biz 43. Gün yaptık doktorumuz biraz erken dedi ama sorun çıkmadı. Bi problem olur mu tekrar yaptırmam gerekir mi
Mommy0609 Perisi yok sorun olmaz bizim doktorumuz hatta bişey gösterdi usgye bile gerek yok dedi siz de evde bakabilirsiniz bacak boğumları kıvrımları karşılıklıysa bi kayma yoksa kalça çıkığı da yok demekmiş kasıktan başlayarak üst bacaklardaki boğumlara bakın karşılıklı duruyor ve aynı hizadaysa sorun yoktur 😊