75kinalikuzu merhaba ben şu şekilde yapıyorum belki size de yardımcı olur; ben normal de oğluma 4 numara bez kullanıyorum gün içinde, akşam bir beden büyük 5 numara takıyorum gece bazen fazla idrarını yapıyo dediğiniz gibi ve ben 4 numarayla yatırırsam onunda sızıntı yapma ihtimali yüksek olduğu için bir kaç kez başımıza geldi 😂 ondan dolayı çözümü bu şekilde buldum hiç sorun olmuyo geceleri diyebilirim.