Oo en zor yontemi bulmussunuz. Benim bebegimde cok aglama krizlerine girdi ama asla carsaf kullanmadim. cunku bi kere dilim yandi. Ablamin oglunu 2 yil salladik🤣🤣 onda soyle bir yontem var. Asamali olarak birakiyosunuz. 1 gun sallayarak uyutuyosunuz tam uykuya gectiginide Mesela 5 sn durup 5 sn sallaiuosunuz. Sonraki gun uykuya gectiginde duruyosunuz . Sizlanirsa gene devam esip tekrar duruyosunuz.3. Gun sallama hizini yavaslatiyosunuz. 4. Gun dahada azataraj devam ediyorsunuz. İnternette uyku egitimleri felan gazarsaniz bir cok sayfada bu var. Keza ayakta sallanmakta bu sekilde unutturuliuor. Ama ayakta sallamak bence daha kolay. Hem baska hirine ihtiyaciniz yok hemde otururyorsunuz. Carsafla sallamakla bas edilmez. Bir an once unutturmwlisiniz.