sibellllo Kızlar doğum yapalı 7,5 ay oluyor sezeryan doğum yaptım fakat kesilen terimde hala uyuşukluk var elimi koyduğumda karnımın çevresine dokunduğunda hissizlik ve uyuşukluk var bu kalıcı mı beni rahatsız etmeye başladı
Alya26 sibellllo benim de aynı. Doktoruma sormuştum normal demişti. Zaten eskisi gibi olmasi imkansiz. Doku kaybı yaşanıyor sonuçta
Tunamiko sibellllo 4,5 buçuk ay bendede durum aynı maalesef. Doğumdan sonra inanamamıştım doktora bu göbek benim değil gibi hissediyorum normal mi demiştim adam da aaa aaa yoksa biz sana başkasının göbeğini mi taktık yanlışlıkla demişti 😂 normalmiş evet 😂
Xyz26 O kadar çekiştirmeye zaten deri ölmüştür 😂 geçen hafta izledim sezeryan doğumu bize ne yapmışlar arkadaş öyle 😂
38eg Xyz26 sen deyince şimdi izledim de aaayyyy gözlerim yerinden çıkacaktı tekrar tekrar izledim hakikaten ne yapmışlar bize 😲😲😲
Htckync Xyz26 bende kendi sezeryanimi izledim video cektirmistim arkadasa arkadaş karpuz gibi yarmiş sakız gibi sündürmüşler iki taraftan😂😂😂hala arada bakiyorum ve içim aciyo kendime
Asell2608 Xyz26 bende sezaryan yaptım 4 ay oldu aslında merak ediyorum ama hala cesaret edip izleyemiyorum inanın korkuyorm doğumdan öncede hiç bakmadım ne sezaryena ne normal doğuma ürküyorum🤣
Xyz26 Pirayee benim ki 24 saat in sonunda zorunlu sezeryan oldu bende sarsıntılar çocuk çıkarıyorlar ondan sanıyordum meğer karnın 2 tarafından iki kişi asılıp çekiyorlar mis😂 zaten o doku ölmüştür yaşaması mucize 😂
Pirayee Xyz26 ayy allahım o kadar mı karnım ağırdı sanki😅😅😁 bana yarim narkoz verildi çok korktuğumu görünce morfin vermişler herşey bittikten sonra uyandm 🤣 foto bile cekilmşmz ama hatrlamiyorm
Xyz26 38eg bende gecen bi konusu geçti merak edip baktım dedim biz nasıl kalkıp yürümüşüz 😂 Ya daha doğrusu normal doğumdan sezeryana döndüm kanamam başladı 6 saat yoğun bakımda kaldım 5 gün hastane de mübarek başıma gelmeyen kalmadı ameliyat sırasında nabız alamamışlar çok açık bırakmışlar tansiyonu olmayan ben 17 ye cıkmış tansiyonum sonra gitmişim zaten nabız falan kalmamış benim derdime çocuğu 15 ’dk da çıkarmışlar çocuk kesede ki bütün suyu yutmuş yeminle 26 yıldır basima gelmeyen ne varsa hepsi doğumum da geldi inanır mısın 😂 5.gün imza verip kaçtım hastane den resmen Geçen aklıma düştü bunlar ne yaptılar bana da bi ameliyatı beceremediler dedim stajerlere düşünce tabi ana bi açıp baktım dedim adamlar bildiğin görümce kaynana koca bütün stresi o karnı cekistirirken atıyor zaten 😂
38eg Xyz26 çok geçmiş olsun gerçekten zorlu bi süreç. Ahahahahahahah Allah iyiliğini versin görümce kayanana eş 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ya bi izledim hem korktum hem merak ediyorum tekrar tekrar başka videolar arıyorum izlemek için 😂😂
Htckync sibellllo ikinci sezeryanim daha birincininkini hissetmiyordum şimdi o göbek vebim degil diyorum😂
Xyz26 Htckync vallaha şimdi iyiyiz de gülüp geçiyoruz o günleri yaşamak istemem kötü bir ameliyat geçirdim çünkü tek tesellim evlâdım
Nihannn sibellllo canim 2 sene oluyo hissetmiyorum. Bi onceki dogum da arasi 4,5 yildi yine hissetmiyodum. Endiselenme uzuuunnn yillar suruyo. Normal yani.
Flamingoo sibellllo 10sene oldu sezaryen olalı maalesef geçmedi o uyuşukluk kalıcı. Ama neyseki sadece kesimin sağ tarafında küçük bir bölümünde uyuşukluk beni hiç rahatsız etmiyor.
Elifsaremoms Bende 20 gün önce oldum henüz çok yeniyiz size sormak istediğim korse kullanmaya ne zaman başladınız bir iki gün taktım ama kesi bölgesi yanıyor gibi hissettim bir de geceleri su gibi terliyorum yatak sırılsıklam oluyor sizler de de oldu mu ne zaman geçer acaba ?
Seraysarp Elifsaremoms canım bana doktorum doğumdan hemen sonra korse tak demişti ama bende dikişler çok acıyo rahat haraket edemiyorum diye çıkardım terlemeye gelince çok normal benim bütün üstüm sırılsıklam olduğu yetmiyormuş gibi hergün nevresim değiştirdim yatak bile ıslanıyordu yastığa kadar saçlarım duş almış gibi oluyordu
Elifsaremoms Seraysarp bende bu terleme bir tek bende var zannetmiştim rahatladım 😊 peki ne zaman bitti terlemeleriniz hatırlıyor musunuz