Selmaymn Ecreee devlet hastanelerini tam bilmiyorum ama bir miktar alıyolar özelde kardeşim2 yıl önce olmuştu 4bin
Astalavistababy Ecreee üniversite hastanelerinde yapıyorlar daha çok pandemiden önce Gazi üniversitesinde 1500 TL ye olmuştu arkadaşım
Beyzakiz Ben mardinde devlet hastanesinde burun estetigi yaptim cokta begenildi bi miktar parada aliyorlar benim burnumda kayma vardi zor bi ameliyatti 5 yıl önceydi 1 200 verdim malzeme parasi diye ama özelde ayni dönem kardeşim yapti adanada 6 tl idi
zeynnep Ecreee sadece estetik olmadı nefes problemi vardı et vardı sanırım onuda hallettirdi tek estetik nekadar bilmiyorum kız kardeşim bi kaç sene önce estetik yaptırmıştı bin küsür falan ödemişti.