Aysun955 Ah çok zor ama daha çok çok küçük,bakın benim oğlum şuan 21 aylık ve inanın hala uyku 0,ben 6.aya kadar hergun ağlıyordum hergun uykusuzluktan ağlamasından gaz sorunundan,sürekli ağlardı benim de kimsem yoktu.Ama asla televizyon açmadım o kadar zararlı ki,kafayı yiyecek gibi oldugum günler oldu,aç çizgi film izlesin kendine sıkıntı yapma dediler hep ama asla açmadım.Doktorumuz önermedi şuan 21 aylık izlediği çizgi film süresi 10 dakika daha da fazla izlettirmiyorum.Anliyorum çok zor ama inan bebeğin için çok zararlı,başka bir şekilde avutmaya çalış,ileride elinde sürekli telefon tablet olan bir çocuğa dönüşür ve otizm oluşabilir.Lütfen bir an önce bırak