Mina181019 biz TV ile büyüdük olmadı diye olmayacak birşey yok, her anne kendi bilir ama genelleme yaparak annenin içinin rahatlatmaya çalışmak onu yanlış yönlendirmek olur. TV zararlı. Bu doğru ve net olan birşey.. Birde size söylemek isterim reklamlar en büyük tehlike.. yine de kendiniz bilirsiniz..
Soru soran arkadaşıma cevap olarak da daha çok küçük, TV kalkıp kendi acamayacagina göre siz buna engel olabilirsiniz güzel anne 🥰 kararlı olun ilgisini başka şeylere yönlendirin 🌿🌸