Günler çok kısa bazen yetersiz kalıyorum yedirmede geç uyanıyor uykuyu da seviyor 4 5 saatten önce de acıkmıyor bizde kahvaltı sonra çorba yoğurt meyve vs günde bir iki kez mama da içiyor sizin bebekleriniz emiyor ya da mama mı alıyor 2 yaşında bırakmayı düşünüyorum mamayı