İyi geceler kızlar. Benim bebeğim 5 aylık ve tahmin edersiniz her geçen gün yeni hareketleri çıkıyor. 2-3 gündür emzirirken parmağını da memeyle emmeye çalışıyor. Sürekli elini memeye götürüyor ben çekiyorum. En sonunda kavgaya dönüyor ve emmiyor. Anladığım kadarıyla dişleri kaşınıyor parmakla da bir yandan kaşımak istiyor. Ama hem benim canımı acıtıyor hem de memeden kopup bir anda kendini kaptırıp sadece elini emiyor. Umarım geçici bir süreçtir. Sizin fikriniz ne acaba?