Alitunam Sanırım Geldik o heyecanlı bır okadarda tedirgin döneme. 5 ay 2 günlüğüz bugun doktorumuz yogurt corba meyve püresi listeleri verdi. Ek gıda için neler aldınız? Kaşık,pişirici, önlük??
Arasannesi Alitunam 📌 önlük (silikon tercih etmenizi öneririm. ) 📌oioi nin kapaklı kasesi cok işimi görüyor tabagı da öyle.altları vakumlu mama sandalyesıne yapısıyo.kaşıgı da güzel. 📌bebek termosu (dışarı yemek götürmek içiniyi oluyo) 📌Meyve süzgeci 📌mama sandalyesi 📌buharlı pişirici ya da aparatta alabilirsiniz 📌alıştırma bardağı(avent eğitici damlatmaz bardak kullanıyoruz güzel) 📌minik cam kavanozlar hem yogurt mayalamak hem de yaptıgınız püre ya da çorbaları dolaba koymak ya da yanınızda taşımak için ideal 📌cam rende
Pelin55 Alitunam silikon önlük cam rende meyve suzgeci kasik mama tabağı -kasesi buharda pisirmek icin aparat alıştırma bardagi mama sandalyesi ablasindan kalma duruyor
Egelif Buharda pişirici(tencerenin içine konandan), önlük, alıştırma bardağı, kaşık, tabak, mama sandalyesi, cam rende, wee baby’nin meyve süzgeci var ondan aldım birde 😊
Asafbeycim Ben kaşık aldım wee baby 3lü canım , önlük aldım e bebek 5li yada 6lı vardı çok güzel yıka yıka kullan , mama sandalyesi düşünüyorum almayı puanlık bukadar herşeyi abartıp yığınla şey alanlar oluyor tabi gerekli olanı almak en iyisi 🥰
Egelif Alitunam içine meyve koyuyorsunuz, süzgeç gibi delikleri var, bebek suyunu emiyor meyvenin😅 anlatabildim mi tam bilmiyorum ama google yazıp görselini görürseniz anlarsınız🤗