Bugün 2. Ay aşıları birde rota aşısı olduk akşam ateşlendi bende 1 çay kaşığı şurup verdim ateşi düştü ama daha 1 saat olmadan tekrar çıkmaya başladı başna gelen varmı acaba aşıdan mı Dr yoksa başka şeyden mı aşı ateşi böylemi oluyor. Diğer iki kızımda böyle olmamıştı o yüzden tedirgin olmaya başladım