Bursa da riskli gebeliklere bakan gittigi iz memnun kaldığınız bir doktor var mı? Birde plekemsiyşe 2. Sezeryan olmuş ustunden 4 ay gecmiş gene hamile kalmış olanlar var mı varsa ne gibi sıkıntılarla karşılaştınız? Doktorum hayati riskin oldugunu soyledi rahim yırtılması tansiyona baglo iç kanama falan evde tek kalıyorum eşim çalışıyor belirtiler. Neler bilmek istiyorum