Arkadaşlar normalde reglim düzensizdir ancak son 3 aydır nerdeyse 28 günde bir oluyordum , cumartesi peceteye kan geldi , heh tamam dedim yine 28 gün sonra geldi ancak o zamandan beri sadece peçeteye geliyor , rengide kahverengimsi oldu . Hamileyim desem spiral var , bu sıra çok ilişkiye de girmedik.regl öncesi bu şekilde akıntı yaşayan var mı ? Not: yarın ilk iş eczaneye gidip gebelik testi alacağım tabiki de 😎